Tuesday, September 6, 2011

Vlog ?

Pemende tuh oii.. ? Vlog ?? OOO ... Video Blog .. hahahah !! betoi ka pahaman aku ? sorry la ek .. tak amik tau sangat la .. Fenomena ni berlaku bile ek ?? Zaman Anuar Hadi ke ... Zaman si Mat Lutfi ke .. Zaman si Maria Elena?? Entohh la nye .. Mak tak tahuu la . Apa yang mak tahu.. mak nengok semuanya serentak .. So tiada istilah siapa yang mulakan dulu. Okay .. Regarding our topic today.. VLOG .. Best ke buat video? Terpulang lah pada setiap individu yang mana lebih suka bercakap daripada menulis.. Semestinya dia akan memilih Vlog . Betol tak?? Kalau macam aku yang bukan talkative ni .. Makanya .. tidak la buat masa  ni . Kenapa buat masa ni?? Ini kerana, Manala tahu kan .. later on hati aku terbukak nak buat mende ni . Time tuh sah-sah la aku yang paling down-to-date kan .. Orang dah beralih ke fenomena lain.. aku masih ditakuk lama .. Fineeee .. hehe .. meh kita usha-usha the popular Vlog from our blogger .. Yke semua blogger ? macam aku rasa si Maria je blogger .. heemm .. biaq p la .. sama je kan ..  Jum layan sejenak ..




Si Maria Elena with dialet English nya .. Aku respect dia sebab dia sangat tak malu and sangat confident while talking and giving her opinion and also the knowledge given with useful example. Awesome la ini Maria!



Anuar Hadi .. Dia dinampakki pabila symptom-symptom EeWww melanda negara ini. Anuar ni aku okay-okay la ngan video dia. Tak semua aku minat. Just certain video je yang menarik. 



Budak si Mat Lutfi ni .. Aku mang adore gile ngan die.. Sapa yang tak suka ngan die nye telatah .. Sila jangan jadi manusia. hahaha !! Dia ade cretivity sendiri create idea yang boleh diguna pakai dan kadang kala tak pakai jugak. But dia ade kekuatan sendiri yang menyebabkan aku suke semuuuuaaaaa video dia. Sungguh tulus muka budak ni .. Kalau kita buat ikhlas .. Semua orang suka kan .. =)

Tapi ada satu ni haa.. yang aku rasa klaka la .. Budak-budak baru nak ningkat .. Bahasa diorang sungguh pelik . hahah .. Takdelah pelik nau .. Cumaaaa .. Korang lihat la sendiri ... :





Betol ke idoookk??  Bukan nak ngutuk, Tapi kan dik .. bahasa moden tuh kurangkan sikitla . Betol DOw! hahaha .. Aku tak ley bla ngan dak-dak zaman sekarang ni.. Bahasa apa-apa jeee la diorang guna.. DOWW la .. YEKEEWW ... SAYE RIENDUWW.. selaYUNK.. Boo-duck.. aduuu .. macam-macam la ..jadi lain maknenye .. ahahha !! Moden pon susahh kan .. Fuhhh .. 

Ape-ape pon .. Sokonglah Vlog untuk negara .. Piuuu .. ZZzzzzz

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..