Tuesday, September 6, 2011

Culture Shock !

Semalam bersamaan Isnin, first day after Syawal .. janggal gila bila nak p cafe. hahaha !! siap sesat-sesat bagai .. padahal sebulan je tak jejak.. Alkisahnyeee .. maka bermulalah Isnin yang agak gileee .. hati tak mahu.. tapi nafsu memanggil-manggil .. Apakah itu?? Makanan ! Aku makan tak sudahhh semalam .. Aku bukan nak makan sangat pon semalam. Lagik-lagik nasik .. Hadapppp la sangat kan . Aku bukan ngadap sangat nasik tuh .. mende lain aku ngadap la ..Semalam aku ngidam fast food .. Aku tak tau la baby cacing dalam perot ni acik ngidam fast food je sejak menjak ni .. heheh ..  

  • Kisah bermula apabila breakfast makan mee goreng + telor goreng + sambal + air kosong ! fuuh ~ Lemakk ... aku ley ngadap g sebab aku tak amik mee banyak ... sekadar sesenduk ..
  • Lunch pulak ... Nasik putih + Ikan patin masak tempoyak + sayor air + Air sirap .. Fuhh ~ petaka .. heheh ..
  • After kerja pulak ... Layan nasik kukusssss + ayam bahagian dada + air putih + beberapa ulas lada
  • Dinner pulakkkkkkk .. tak kenyang ke tadi makan nasik?? huurrrmm .. Dominos Aloha Chicken pizza single + curly stick ! Haisyyooo .. Muntahh .. Lemak ..

Nampak tak rentetan semalam? Gile ke bangang ni?? Ni syaitoonn ke manusia yang makan agak-agak?? hahaha .. Ni la punca bilaa .. semua makanan diatas tidak kena ngan citarasa.. sammmpaila ke Dominos baru la puas hati .. Dapat la fast food akhirnya .. Punya la kannn ... Agaknya kalau aku tak buat keputusan puasa hari ni,.. camne la kan .. ish ish ish ... Nasib baik nafsu aku ley kawal hari Selasa yang mulia ni .. heheh .. Puasa je la pas ni .. Culture shock aku bile tak puasa .. Macamm la baru dapat tengok makanan kan .. Gila.. Gila.. Gila ... Harap tiada lagi berlaku insident seperti semalam .. 

Akibat semalam terlampau limpah makan .. aku tidur dalam kesakitan .. Aku ni badan je besar gabaq .. Tapi aku tak ley makan banyak.. kalau tak memang ditimpa malapetaka .. hahah .. Malam tadi perot sakit gile + kepala migrain  + kekejangan .. At last, aku sapu minyak kat kepala sekali harung ke rambu teros baru puas hati aku ..then satu badan kasik sapuuuu.. fuuhh ~ berangiinn je tidoo .. tak sedar sampaila subuh ! Fuhh .. Tobat takmo makan macam semalam ! Hell ... 

From now .. i swear ....

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..