Monday, September 26, 2011

Sila lah Percaya Akan Hasil Lukisan Real ini..

Anda percaya pada kelebihan seseorang?? Anda tak mampu.. Tapi ada lagi insan yang mampu melakukannya. Fuhhh! Aku respect sungguh pada insan-insan yang mempunyai tangan seni macam ni. Aku jealous, sebab aku memang minat seni dari kecil, tapi apakan daya, aku tak berkemampuan meneruskan impian dek kerana kekurangan kelembutan jari jemari mengahsilkan sesuatu yang awesome. Setakat simple art saja aku boleh hasilkan.. Heemm.. Soooo unlucky person meh...  Sebagai penambah semangat, aku suka search sesuatu yang quite awesome for me, yang boleh mebuatkan aku try to create the same thing nanti.. (insyaallah.. i hope soo). Jum cekidauutt now the realistic painting yang dihasilkan oleh pengkarya yang fantastic dimana mereka boleh menghasilkan sesuatu yang sungguh real ,padahal itu hanyalah lukisan yang menggunakan water color!  


Cekidauuttt !!! Cekidauuttt !! Cekidauuttt!!!




















Can u believe all picture is only painting ??? Yaaa... please belive it mehh.. It realistic painting.. Awesome!!! Mereka ni bela saka ke ape?? hahaha..Macamana diorang boleh lukis sesuatu yang sungguh detail tu?? Air-airnya yang sungguh real. Kilatan-kilatan dan senagkatan dengan nya.. It's really impress me okay. !   '\(^0^)/'   ... Korang rasa ia biase-biase sahaja?? Huh! Korang mata tak seni okay.. Heheh

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..