Monday, September 26, 2011

Kenapa Menda Alaaaaah Ni Takde Kat Malaysia?

Sesuatu yang menarik dan tertarik seperti lukisan yang menakjubkan dan hasil seni yang mengkagumkan, Kita susah sungguh nak jumpa kat Malaysia kan? Kenapa ye? Apa yang aku dah jumpa kat Malaysia ni hanya Graffti art je. Alaaa.. yang lukis-lukis kat dinding tu. Itu yang paling Awesome yang aku jumpa .. ( atas pemerhatian aku laaa....) . Ini merupakan salah satu artwork yang aku damba-dambarkan supaya berada di Malaysia. 3D street painting. Apa yang aku tahu, lukisan atas jalan ni dah banyak berada di luar negara seperti England, Austria, dan macam-macam negara lagi (macam-macam can describe for negara ke?) . Ni hasil yang aku jumpa di website-website.. Mai lihat kekretifan mereka ini .. 



















Seperti menarik je kan kalau lukisan-lukisan ni berada di Malaysia. I really hope it. ! Hehehe... Jum pakat ramai-ramai belajaq macamana nak lukih macam ni.. Saya shuuukeeewwww laaarrrr  (dusshh!!! tumbuk diri sendiri)..

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..