Tuesday, September 6, 2011

Aku Suka Dia Makk ... !!


Kenal???  haaa,... tak kenal sudaa.. heheh ... Aku suke dia laaa.. hehe .. sebab ape?? Op koss sebab die sepett .. !! itu mang dah jadi keutamaan kan .. heheh .. perasan sunggohla aku ni kan .. haha .. aku ni first time nengok dia time dia jadi DJ kat radio apa tah .. Hitz ke?? tah la .. tak ingat .. pastu .. tup-tup ado kat 8TV lak . Jadi host showdown.. ! Alaa.. yang dance battle tu . Sebab ape aku suka dia?? meh sini nak point kan .. :

  • Die cute
  • Die ade mate yang sepet ! *wajibb
  • Die cakap lantang ! Macho laaaaaa ..auuww
  • Die ensem kadang-kadang
  • Die sempoi berkata-kata

Emmm.. Dia ape lagi ek?? tak tau la .. motipnye nak bagitau aku suke die .. hehehe ..  Asal Showdown mula.. aku eros ngadap tV.. takdak sapa buleh kacau .. buakan nak tgk sangat pon battle tuh .. Cume nak nengok host die je .. '\(-_-)/'  . Bye !

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..