Tuesday, September 13, 2011

Bila Takde Kerja.. Cari Kerja ...

Apa yang bakal aku tunjukkan ini adalah satu fenomena alam yang biasa berlaku di Sungai Qiantang, China. Ia suatu fenomena air sungai pasang surut yang bergerak dari teluk Hangzhou ke Sungai Qiantang ni.  Awesome ! Amazing ! Idiot ! hahah .. itu je yang aku boleh express kan bila aku lihat suasana ketika berlakunya fenomena alam ni.  Air sungai yang ditolak dari teluk ni membawa kelajuan yang maximum dan boleh mencapai ketinggian ombak setinggi 10 meter ! Damn .! Disebabkan ia berlaku setiap tahun, maka orang China yang idiot ni pon mewujudkan perayaan khas bagi menonton gelombang air sungai ni . Maksudnye orang luar negara akan datang ke sini semata-mata nak tengok lah kejadian alam ini. Nak tau die Awesome Amazing Idiot ke tidak.. Korang try tengok !! .. hahah .. Kejadian ni berlaku pada 30 ogos baru-baru ni .. pada 1pm.  Biar gambar bercerita pulak ye..


















See, betol dak aku kata tadi? Amazing Awesome IDIOT !! hahaha .. Kalau ade yang mati .. kan sia-sia je idop kan .. Hurmm .. ni nak melawan kuasa tuhan ape?? Walaupon berada dikawasan yang kononnya selamat walaupon kena hempakan air, Tapi kene ingat. Kalau air tu kuat macam tsunami .. Kan naya. Yang paling bengap bila dah tau air tu akan tinggi menggunung, mengapalah letak kereta kat situ?? Idiot..Idiot..Apa aku ley katakan sekarang .. Kerajaan China sangat AWESOME sebab approve perayaan yang bagus macam ni. Boleh kasi kurang sikit kan rakyat yang dah penuh dalam negara tu. Y e ke Tidakkkk.... ???

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..