Monday, September 12, 2011

Disebabkan Tak Suka Amik Tahu Hal Sekeliling ...

.............
Aku tak tahu yang kat Malaysia ni tengah heboh pasal Makcik Hajjah Sitt Al Wuzara. Die ni popular bila sangat berani memainkan isu agama islam di laman sosialnya. Then beralih pula pada blognya. Dan sekarang tak sure dia continue dimana .. Kalau rasa nak tahu apa yang die tulis, korang cuba click gambar ni...



Kalau tak pon korang click link kat nama die tuh. Baca la ape die tulis. Aku tak tahu la die ni orang melayu islam ke or bukan . Cara die manulis tu macam tahu mengenai agama, tetapi kepandaian die mengenai agama digunakan untuk memutarbelitkan ajaran agama. Yela, kalau orang boodohh gile agama, dia takkan pandai tulis mende-mende macam ni. Ni mesti die belajar agama, tapi niat die memang nak merosakkan bangsa seagama. Aku tak sure la kalau die ni ada masa lampau yang menyebabkan die berani mengeluarkan idea menulis macam tu kat blog. Yang aku menggeletar dengar bila, lagu Lady gaga di mix kan dengan azan. Aku baru dengar tang permulaan baru, tros aku off. Aku tak sanggup. Rasa macam menggeletar bila ade manusia yang mepermainkan Azan.Kalu korang tak caye, try bukak page die. Cri la video tuh. Aku takmo upload. Aku menggeletar okay. 

Cara penulisan die ni kan, 90% is mencarut. Kadang-kadang sapa yang tak paham memang kena ulang bacaan la. Tapi sesiapa yang tak kuat iman.. *aku tak kata aku kuat iman okay.. aku just nak kata, sesiapa yang masih di awanag-awanagn .. mesti akan percaya dengan apa yang die sampaikan. Cara die sampaikan sometime ade membuatkan aku terlalai. Sumpah!! Mengucap aku. T sebab aku tak nak baca habis setiap entry dia. Macam ade sesuatu menarik kita bila baca. AWAS!!!! Sila kuatkan iman anda bila baca blog ni. Istifar banyak-banyak. Baca doa dan niat hanya untuk melihat cara penulisan minah makcik ni ...

Sekarang tengah heboh sebarkan gambar makcik ni kat laman sosial, aku pon tak sure la betol ke tak ni ke makcik yang disebut-sebut. Aku bila baca group dia ni.. aku jadi penin.. Bila banyak sangat  pendedahan, siap ada konco-konco pulak kan. Entahh la. Then ade pulak before ni ade kesilapan, dimana investigator ni mengesyaki Arlene Tan sebagai makcik ni. Then si Arlene Tan buat police report  keran menuduh melulu-lulu. Then investigator pon mintak maap. So sekarang yang disyaki adalah makcik melayu islam yang bernama Adlin binti Abdul Jalil. Gambar seperti yang dibawah. So , pandai-pandaila korang menilai ye sayang-sayang semua ... =)


0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..