Sunday, September 4, 2011

Raya Sudah ...

Raya dah jangkau hari yang ke 5 tak silap .. heheh .. Amacam raya semua?? Best dop?? Mestila best kan .. Jumpa sedara mara semua kan .. Tapi aku nye raya tak la best mana .. As usual.. Raya aku just raya pertama ja ... Aku mang setiap tahun raya pertama memang raya aku .. Then second third semua .. Aku dok umah lepak-lepak sambil kemas umah .. Aku ni pelik sikit .. orang lain sibuk cari duet raya .. seronok jumpe member ... jumpa sedara .. aku menepekk kat umah .. ! hahah .. Susah nak ubah perangai aku ni .. Sok-sok dah kawin tak tauuu la cmne kan .. Raya tahun ni kakak second aku je yang raya umah mentua first raya .. yang lain semuaaa raya Raub ... Balik-balik je umah .. Fuuhh .. semua dah ada .. Penuh umah tengok anak-anak sedara yang ramaaaiii tu .. campor lak ngan mak pak dorang lagi .. fuuhh ... memang meriah .. kalau buat kenduri .. takyanh ajak orang pon takpa dah kot .. family aku dah rameeii .. hahaha .. eesshh .. apa la aku ni cakap macam tuh .. hehe .. Okay la korang .. Selamat raya .. walupon raya dah ke berapa kan .. 


0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..