Friday, September 9, 2011

Marah ke tak???

Hai .. kepagian semua ... Breakfast sudah ka? Fuhh .. Pagi ni mendung + Jerebu .. Penin jadinye .. mata pon nak ikot jerebu ke. macam kaburr je ni .. hermm.. Pagi ni cerita aku pasal bas.. Sumpah aku takde nak marah-marah punyee .. hehe .. Ni just nak share.. Pagi tadi bas datang lambat sikit, makanya menjadi tradisi di Putrajaya ni, beratur dulu sampai bas sampai. Dah termaktub di disitu bahawa yang beratur tuh mesti yang naik bas 102. Okay, cube tengok gambaran situation sat .. 




Nampak kan gambarannya?? hahah .. bantai je la labuu... So, kami yang beratur tu tau .. bukan 4 orang je, rameeii.. takkan la nak put all kat sini kan.. hahahaha... bas sampai lambat rini ... then baratur je la... then lepas sepuluh minit gitu bas pon tiba lah dengan senang hatinya.. vvRROoomm ... then kami pon naiklah dengan gembiranya.. Tiba-tiba ... Suspek Utama(Mengandung) .. dengan selambernye potong Q depan kakak yang depan aku .. Aku pandang jek.. 


Nampak die kat mana?? haaa.. Celah tuu.. Okay.. Aku consider kakak ni mengandung, tetapi kan .. kakak mengandung ni tak ada etika la.. At least kalau kakak nak kata kakak ni mengandung sekalipun, perlu ke buat muka sangat arrogant kat situ? Muka macam lah kami ni salah berayur macam tu. Kenapa die tak nak senyum and say thanks ke, orang pon akan consider and dengan senang hatinya bagi laluan, ni tak, muka dah la nak kaki, pastu potong Q macam tuh je, tak beradap langsung. Kakak tu mengandung tau, kang anak tu ikot perangai kakak kang, kan susah .. ffuuuhh ~ 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..