Tuesday, September 6, 2011

Adorable Huh !


Mereka ... kadang-kadang kasik aku marah .. Tapi sebenarnye mereka ni penyeri la dalam family Jamilin ni .. Heheheh .. Bukan apa.. standardla budak-budak kan .. lagi-lagi dapat maksu pemarah macam ni kan ... haiipp!! Pejam celik pejam celik .. aku dah ada 11 orang anak manakan a.k.a anak sedara .. Fuuhhh ~ menambahh je la keje kak and abang aku ni .. Tunggu la giliran aku nantii .. hahah .. Rasanya dalam tahun ni or awal taun depan .. Akan ada penambahan seorang lagi generasi .. Alhamdulillah .. Besq-besq dah anak sedara aku ni semua .. Sat jaa .. Cucu sulong umoq 14 tahun .. haaa .. tua jugak la kan .. So, ni la generasi Jamilin akan datang .. Macam-macam perangai diorang ni .. sebaik comel-comel macam maksu nye .. fuuhh ..



Macam-macam pattern muka diroang ni kan .. Membesarlah dengan johan ye semuanya ...Blajaq molek-molek la . .. Baru ley hidup senang nanti .. okay ! Maksu tak de mende pon nak cerita .. Just miss korang semua .. heheh ... Muoohh kat semua .. !! Ada masa  kita jumpa lagiii .... =)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..