Tuesday, September 6, 2011

Orang kata...

Amik gamba depan cermin is LOOSER?? haha .. ala... dulu-dulu aku suka amik depan cermin .. bajet hoott kan .. haha .. tapi sekarang tidak lagii.. Bukan disebab kan statement looser ni .. tapi mang aku dah rase looser dah before orang wat statement ni .. heheh .. aku nyampah lak nengok gambo aku kat depan cermin .. walaupon satu .. 



haaaaa... see... comel kan saye.. hehehe

aku ni kan.. sejak menjak menyampah ngan ratu dan rata drama ni .. aku mang anti apaaaa saja lah yang dia buat .. hahah .. padan muke ko .. looser!! aku bukan apa.. lepas aku nengok statement diatas.. aku pon teringat la satu album gambar ni .. rasanya ley letak kot title album tu .. " ALBUM LOOSER KAMI" .. fuuhh .. mana tak nye weyy .. 1 album ko letak gambo depan cermin .. apekedehal ... aku tau ko suke hati lah nak letak gambo ape pon .. tapi rasenye tak perluuuuu la nak letak bedoyan-doyan gamba looser ko n geng ko kat dalam tuh .. sikit cukupla.. tak cantik pon tau .. honest aku cakap.. member aku yang nengok pon kata gile ke dak-dak ni .. bajet cantik dah ke?? tak kene rupa dan gaya pon .. bajet betol .. haaaa .. see!! bukan aku je cakap.. orang lain yang tak kenal pon ley kata camni .. adu .. malu okay .. aku ni mang jahat sikit. ada sifat menjatuhkan orang . hahah !! Kenapa wujud nye die kat depan mata aku kan?? sumpahhh la aku meluat. minggu ni minggu meluat la .. nampak je dia muncul .. terus sakit hati ai ni .. hahah .. !! nyah kau dari hidupku .. hahah ... last word for u dear .. LOOSER !! in anything u do, U seem LOOSER !! tak perlu tunjuk manjeww didepan orang ramai kalau perangai tak serupa manusia okay .. fuuhh ~ kurang puasa aku .. =_=' .. LOOSER...

p/s: cerita ni macam takde kait mengait kan .. emm.. ati panas derr .. =))

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..