Friday, September 16, 2011

Dua Hari Yang Layu

Aku kurang update dua hari ni sebabnye, aku rasa aku sangat malas. Aku bukan apa, sejak duduk department baru ni, kerja sangat banyak !!Makanya, tulang temulang dan urat saraf aku tak aktif dan mudah sakit secara tiba-tiba. Aduuu.. Help me pliss..Yelaaa.dok sajaaa kan kat atas kerusi tanpa menggerakkan anggota badan. So, mood aku untuk buat update sangatlaaaah malas.Lagipun, boss suka jalan tepi aku la, aku nak update je, dia lalu, Bila aku taknak update, dia taknak lalu pulak =_=' .. Then sekarang disebabkan banyak sangat kerja, aku terpaksalah mencari kerja di department lain supaya akan ada update activity untuk hari itu ke dalam buku rekod LI aku. Fuhh.. ~ 


Then keadaan cuaca yang amaaaaaaaat la tidak memuaskan hati beta minggu ni. Aduuhh lagi. Dok dalam opis pon dah ley rasa panas sambil peluhh and kipas bagai. Aircorn bagai gabak bukaknye, tapi still panas dan berpeluh ketiak mak. =(  .. Mood agak tidak menentu dek kerana faktor kepanasan yang maximum. Kenapa lah kerajaan tak bagi cuti jerebu macam dulu-dulu?? Hurrmm.. marah nii .. heheh ... Hott tau.. Ai tak biase duduk Malaysiaaa ni .. =_='


0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..