Friday, September 16, 2011

Kau Fikir Kau Chantek Sudah?

Haaaa.. heheh .. Jangan emo-emo bace title entry ni ye.. mak tak marah laaa.. heheee..Perempuan dan kecantikan mang tak dapat dipisahkan. Makanya, tak pelik lah mereka berhabis berduit-duit untuk menampakkan kecantikan itu. So, tidak pelikla kalu ada yang dulu nya muka macam TAHI .. sekarang muka macam BUNGA .. Teknologi nanooo....nano nano nano.. kan banyak . Heheh .. Nano tu ape weh?? Haisshhoo... Heheh.. Halaaaaa.. Make up pon boleeehh jadi kan  TAHI jadi BUNGO.. Macam ni ha.. Muke mereka before and after make up..



See !! DeMMM !!  

Tro LOL !!!

Tetapi aku bukan nak tunjuk teknologi nano tuh, Aku saje nak tunjukkan face disaster yang ditunjukkan oleh manusia-manusia chanteek ni.. Dek kerana terlalu obses dengan kecantikan, mereka ni lupa nak belaja macamana nak jadi chantekk. Makanya, sesuatu yang tak sepatutnya dilakukan, mereka dah lakukan. Herrmm, kan dah nampak huduh bebeno dah. Sian.. Orang nak tengok muke awok pon malu tau .. Mak lagii la maluu ... =_='  













Waaahahahahah !!! Apekedehalnye la kan .. Nak cukur kening tuh pon mesti kene ade ilmu tau .. Ni tidokk... Bajet hoowtt gilass la bila buat kening shape lain dari yang lain tuh kan.. HUggooh !! hahaha !!! Mak tak tahan tengok muka diorang ni ha... =_='  .. Kalau aku jumpe jenis ni depan mata aku , aku nak panggil die , then aku nak tambahh kan lagi artwork aku supaya menjadi lagi gempak kan .. kata nak lain dari yang lain dop? 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..