Sunday, September 11, 2011

Antara Yang Ter....

Hebat?? 
Merapu??
Over Acting??               
Kurang Idea??

Hemm..

Weekend la waktu untuk kita rest kan badan, otak dan segala bahagian lah! So, bila nak rest semua, kita mestilah nak lepak-lepak depan TV and tengok apa-apa cerita ke, berita ke, anything lah ! Yela, weekdays masa tak banyak nak lepak-lepak ngadap TV bagi kan. Haa.. So, antara siri yang aku suka tengok macam Cerekarama ke, Cite-cite kat 8TV yang macam cite cine ke, cite korea ke, cite taiwan ke, Then macam TV9, katon-katon ke, Then TV1 and TV2 macam cite Melayu ke .. Haa. macam tu la .. So, alkisahnye, Korang tau kan TV3 and TV9 ni ade siri yang berkonsepkan gosip kan. ha.. Dah jadi tradisi kat Tv-Tv ni la. Ceritanya bila, aku dulu sukaaa sangat nengok  Melodi and Galaksi . Aku bab gosipp ni memang sanagt-sanagt kena ngan cita rasa aku. Aku ni kan mknah kepoh. Kawan aku kalau nak tau die akan tanye aku pasai artis sebb die tau aku ni majalah bergerak. Tanye je mesti tau nak jawab ape. hahahah !!! okay .. Meh review ape yang menyebabkan aku dah kurang suka nengok kedua-dua rancangan ni .. 


Makin lama makin terok rancangan ni, lagi-lagi bila yang host nye si Zizan and Dyra tu. Bukan aku tak suka pon dua-dua orang ni. Dorang ni laa aku suke gile okay. Cuma ape aku boleh cakap, couple yang tak sesuai jadi pengacara bersama. Tak best okay.. Tak kena. Then... bab content rancangan ni pulak.. Tak best dah, wartawan makin lama makin bagi soalan yang tak masuk akal kat artis-artis. Macam soalan budak tak sekolah. Tau la rancangan gosip.. tapi tah laa.. terlalu aik tahu sangat privasi orang.. Tak best gak jadinye. Hemm .. Isi cerita die tak seronok n kadang-kadang membosankan. WEAK SUNDAY ... =_=


Ni rancangan aku malam sabtu . Aku suka tengok rancangan ni dulu bila si Irma Hasmi yang jadi pengacara. Dia at least tahu nak tari minat penonton nak tengok rancangan ni. But now, after Ikwan yang handle, Aku kurang gemar sangat, lagi-lagi ade pulak si minah propa kat dalam tu. Tak best laaa.. Startegy Ikhwan nak change konsep Galaksi tu tak success la.. Sorry la Ikhwan.. Maybe die nampak poyoss sikit kot kan.. Hemm .. takpe la. nak wat cmne kan . Ni pon lagi satu hal. Input dalam ni tak best da, maybe nak salahkan dua-dua rancangan ni pon tak ley gak kan.. Dah artis mang tak banyak buat hal. Takkan nak salahkan artis kannn .. hahah ... 

Last-last bila dah bosannn.. Aku kene la pilih tengok rancangan seperti... 
walaupon Pengacaranye sekarang bercakap macam robot kurang bateri... =_='



Cartoons yang akan menjadi Favorited series dan must-watch list program. Tak menyakitkan hati dan tak de la propa macam Melodi and Galaksi tuh kan ... heheh

Weekend yang bosan kan .. Petang je aku dapat tengok TV.. Tolonggg la semua station keluarkan rancangan yang berkualiti ye. Kalau nak buat semua katon pon okay ape. At least takde la wat dosa dengan tengok mende yang tah ape-ape kan.. hurrmm ...



0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..