Monday, September 5, 2011

Malam semalam punya cerita ..

Banyak pulak la entri aku ni kan .. biaselah .. dah seminggu Puasa dari blog ni .. heheh .. Aku time penat-penat petang baru samapei dari Raub ...tiba-tiba dapat satu panggilan dari En Sepet .. Apekedehal budak ni .. tau-tau je aku baru sampeii umah ... hurrmm .. 

En. Sepet : Hello yang .. awak kat mana??
Aku          : Kat Umah lee .. awat ?
En. Sepet : Nak cerita satu mende ni .. Nak dengar tak ?? * dengan nada riangnyee.. 
Aku          : apee... * nada hati kering .. letih kan .. heheh 
En. Sepet : Saya dah ade kat Putrajaya ni !! Supriseeee !!!! 
Aku          : Grrrrrr  =_='

Apa kes aku marah ? hahah .. Sebabnya .. Dia tiba-tiba ada kat sini .. Tekejut kot .. Setau aku dia kat kampung Kedah  lagik ... Hang pandaii la buat suprise kat aku naa .. Kalau la aku tak balik ri ni .. mang menangis mata darah la kan .. Biar dia yang suprise lak ! .. hahah .. So .. disebabkan En. Sepet ada .. Aku kene la temankan dia .. ehh silap .. aku pon keluar la sat ngan dia .. Just makan-makan *lagi ! .. with besties die .. Si Fais .. Then .. aku nak p bayaq broadband kan .. Kene la singgah Alamanda sebab broadband aku kene block .. Duet kan takdak nak bayar ..  ='(   ..  Jadi .. alang-alang p Alamanda .. P la teman En.Sepet potong rambut nya yang dah menghurungi muka .. nak masuk sekolah dah senin kan .. Kene la smart-smart .. nanti tak ensem plak kan .. So jum p gunting rambut !!



Okay .. Awak sungguh professional dan teliti la anneyy .. heheh .. Setiap satu helai dia belek .. kasik sama measure dia potong .. Caaayaaa lah !! .. Lepas ni kita p gunting rambut kat sini je tau En. Sepettt .. Hehehe .. 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..