Tuesday, September 20, 2011

Mimpi Semalam Punya Cerita


Dek kerana lecturer visit hari ni, aku bolehh pulak bermimpi lecturer tu malam tadi. Huh! Sila jauhkan negatif okay.. Saya hanya mimpi kering, No basah-basah at all. Fuuh ~ Kenapa dan mengapa boleh munculnya cerita didalam mimpi aku, hanya Tuhan saja yang tahu.. Nak baca betapa bodohhnye aku punya mimpi?? Jumm skodengg... 

p/s: ini salinan asal yang telah dihantar oleh aku kepada sahabat aku melalui gmail pagi tadi.. Sila baca dengan penin kepala.Setiap nama dan watak didalam ini bukan rekaan semata-mata cuma kesemua aksi sahaja hanya rekaan. Kepada sesiapa yang ada nama didalam ini, termasuklah mangsa utama, Sir Fizi, saya mintak maaf, jangan salahkan saya, salahkan mimpi saya. Harap Maklum .. Ada diantara ayat yang terpaksa di ** kan kerana terlalu bahaya untuk tontonan umum. Sekian Terima Kasih. Selamat men entah apa-apa kan diri.. =)
..........................................................................

Assalamualaikum Syazana,

Adooii.. aku nak cite ngan ko sekarang gak. Sebab ko tak online-online kan. Huh !  ... 

Aku dapat mimpi bodoh oooo malam tadi. Aku tak tau la aku excited sangat or takot sangat sebab lecturer nak datang rini.  ... Aku mimpi ape tau... Sir Fizi datang kat PICC, Then kami sambut la dia. Tiba-tiba dia masuk and terus aku nampak situation lain pulak. Dimana dia duduk depan Kamala (Praktikal Juga), yang duduk kat event department. Tibe-tibe Kamala kata " yaa.. Event u esok.. Tapi u kena decide either one ! " haaa... aku tak paham ape ayat nye selepas tuh.. Tapi for sure Kamala reject lak permohonan hall si Sir Fizi ni.  .. Aku nampak situation tu. Ida pon ada sekali. Then aku n Ida pon kejar la Sir, tapi tak jumpa pon dia. Tibe-tibe ade orang cuit aku kat bahu kiri, aku toleh la, and rupanya Sir Fizi, Fuuhh .. ~ sat tadi pakai Pink .. Tapi sekarang pakai putih pulak. Siap ngan kawan-kawan pejabat dia.  ... Aku pon cakap la " Sir sorry la kalau tadi Kamala dah sakitkan hati sir, Tak tau la kenapa jadi macam ni.." Then kami cakap la "jum Sir , jumpa pegawai kami" .. Sir pon dengan semena-mena kata "jom" ... hahaha... Sumpah aku tak tau nape jadi cmni.. Then yang palinggg B******t nye bila tima nak pergi kat pegawai tu, kena tempuh satu entrance untuk masuk opis kami, Then, boleh pulak kami terpegang tangan. I mean aku and Sir Fizi. (hahahahah !!!!!! macam bodoh okay). But then takde pulak la salah seorang kami tarik balik tangan tu kan. Heheh .. Then, sampai la ke entrance . Jadinye kene touch card kat pintu. Time tu tak lepass jugekk tangan tuh !  ... Then bila dah masuk opis, still berpimpin tangan bagai couple ... Adooii .. then tiba-tiba .. (tiba-tiba lagikkk) , kawasan opis betukar wajah menjadi shopping mall!! .. Why??Why?? Then kami pon berpimping tangan dengan riangnye.. (takde pulak ura-ura nak pergi jumpa pegawai) ...  .. Then ayat tak bley blah Sir .. " best la pegang tangan ngan awak" ... !!!!! Wu*******TTT ... HAHAHAHAHAHAAHHAHA !!!!!! 

Sekian saja cerita berpimpin tangan dari saya 


-- 
.............................................................
zzZZZzzzZZ   ...Hope tak dapat dah mimpi mengarut macam ni.. KKrooogghhHH... ZZzzzzZZ  (*_*)'

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..