Thursday, September 8, 2011

TV9 Dan Ting TongNYE...

Nasiblaaa.. Malam ni aku menyirap tengok berita kat TV9 ni  ha.. aku first dah menyampah pasal cerita RM99 tu .. Ahhh.. malas nak ingat .. Ni pulak ada lagi satu budaya yang dah jadi tradisi pada Berita TV9 ni.. GaaaagaggaaaaaggaaaaPPP.. Buakn gagap ape ponn .. Aku tak tahu kenapa setiap kali aku tengok berita, pembaca berita tu mesti kantoi ada buat mistake. Sometime salah bace la. Sometime senyapppp jap pastu gagap-gagap bace la. Sometime cerita tak kena ngan tayangan la. Adooii .. Kenapa tak nak improve ni TV9 .. selau sangat buat mistake bile baca berita. takkan nak baut klaka kot. aku gelak je la bila salah, sebab aku dah jangka ia akan berlaku. Laju sangat kot skrip kat depan tu atau si pemberita ni rabun kann ...


2 comments:

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..