Friday, September 16, 2011

Apa Perkara Pertama

Zasss ~ sesampeei nye aku  kat opis.. Ape perkara yang aku akan lakukan adalahhhh ... 
  • Letak Beg Laptop Kesayangan dulu, Walaupooon dah ade sedikit kerosakan .. ='(  *sorry baby.. mommy tak jage elok-elok .. 
  • Pergi Cafe .. Makan-makan murah-murah jugak .... hehehe .. 
  • Baru lah on laptop dengan senang hatinye kerana banyak kerja kannn ... =_='
Okay .. bukan aku nak cerita pasal schedule aku pon.. aku just nak bagitahu mana blog-blog wajib yang aku akan follow every morning sesudah onn je laptop didepan aku. Aku akan follow blog ni even ade yang jarang update. Ini kerana adalah beberapa faktor yang membuatkan aku tertarik nak tengok kan. Takkan laa aku nak tengok blog yang kurang menarik kan .. Ape ke tebiaatt nye la kan .. heheh .. Jum follow !!!   



Blog yang terbaik pada aku kerana ia nye satu-satunye blog yang menggunakan ayat yang sesuka hati mak pak hang ja.. hahah ... Ini blog first aku akan klik. Ni dah jadi pengganti surat khabar aku dah. hahaha.. Daripada bace sokkabar yang belum tentu betol tu, baik aku bace blog yang aku dah tau betol ke tak kan .. Dayyumm .. haha 



Ni haaa... satu-satunye gossip blog yang aku gemar, penulisnye lelaki walaauuuupon name blognye chaneeekkk kan .. hahah .. Walaupon dihentam rameeeii dek kerana suka menceritakan keburukan artis ! Dah nameeenye blog gosip kan .. makanyee.. GOSSIP !!! ppuuii .. rakyat jelata yang tak paaham ini gossip blog... sila jangan follow ..  =_='



Ini belog, aku suka tengok sebab dia punya pengalaman hidup.. Bukan nak kata best gila babenggg kan.. cuma menarik perhatian bila tengok orang cantikk ni .. hahah .. lagi-lagi ditambah pulak ngan anaknye yang sungguh adorable !!! Haaa... nak anak macam tu plisss =))


Haaaa.. ini adalah adik kepada beog diatas.. Dia ni juga bekas roomate aku dulu !! haaaa.. cayoo ke idok?? tup tup tup ... Dah menjadi famous blogger !!! Awesome la ana !!! Ko mang selalu buat aku respect ape ko buat. Biar cool, asal bergaya .. hahah .. Bace lah belog die ni, kompem korang akan bergelak ketawa macam korang baca novel. Dia ade satu tarikan yang ak ley diceritakan, kerana sesiapa sahaja yang membaca belog dia ni, mesti akan klik lagi dan lagi .. tak caya.. sila cuba !!


Maria Elena Zaaaaarull .. Haaaaa.. siapa kenal dia sila angkat bulu ketiak !!! Yesss !! ... hehehe .. Dia ni siapa?? haaa.. dia blogger je.. Aku suka dia mulanya bukan sebab belog die ni, aku mula suka bila aku tengok video kat youtube yang die buat. Apa yang aku nampak, dia ni lagi suka Vlog dari Blog. Sebab takde la die update sangat belog die, but aku akan sentiasa follow up belog die sebab nak tengok perempuan yang cantikkk.. heheh .. and pakwe die hemsem !!! okay . bye . =)


Lasssttt skali adalah bakal adik ipar Maria Elena ni.. Ni la adik yang mempunyai abang yang hemmsemmm kepunyaan Maria Elena tuh.. Heheheh .. Aku suke tengok belog die ni pulak sebab, aku rase die ni hebat sebagai orang yang sama umor ngan aku. Dia budak medic, die cantik, dia pandai, dia kaya, dia pandai bergaya, die ada kereta mahal. Haaaaa.. apa lagi?? Hehehe.. takpela.. aku seronok tengok happy life dia. Aku pulak yang tumpang gembira die ni .. Hehehe .. Dia sekarang jarang update belog bila dah menetap di sini . Almaklumlah, Medical student .. kena la pokusss .. okay .. hehehklik la kalau nak tengok cantik ke tidaookk budak ni ..

Okay la. Ini belog yang WAJIBULRUNNAH aku akan bukak hari-hari even aku tau dia tak update lagi. Dah jadi rutin okay. tak kiralah time aku kat tempat kerja or time cuti. Aku akan sentiasa follow supaya aku tak rasa diri aku ni lambat update. Aku ni kan Murai Bergerak . Haaa.. Haruslah tahu apa cerita terbaru supaya aku boleh hebah-hebahkan ke surat khabar aku kan. Hehehe .. Lagik satu, aku suka baca belog perempuan cantikkk sebab aku suka tengok orang cantikk.. Lesbian?? Apekedehal nye kau.. hahaha ... Okay .. Bye.

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..