Saturday, September 10, 2011

Rebah Jua Akhirnya ,,

Kan pagi ni aku sangat semangat bangun kan .. Plan hari ni sebenarnya nak bayor bil-bil yang tunggak-tunggak. iaitu :

  • Bil TNB ...
  • Bil Maintainence

Makanya, aku excited on CIMB Click.. Than bukak punya bukak.. Bley plak same die tunjuk kata-kata semangat yang comel tu sekali lagi ... Halaaaaa... Comell nyeee la kan . Jangan la camni sayang .. Ai tak ley sabar ni ... =_='  .. Makin lama makin bertambah jam.. makin nak tengahari, maintainance kene bayar before 1.00pm .. hemm .. Then, masa dah time, Tengok jam.. dah pukoi 12.00pm . Badan dok atas katil lagi ni .. tak kuase lak aku nak rush-rush p maintenance p bayo.. berpeluh-peluh nanti tau kalau rush sangat.. Auuww .. heheh .. Then dengan kusyuk dan tawaduq nya.. Aku nekad nak bayar salah satu bil yang kat sebelah aku ni ..


Which one huh?? Kompem la aku amik yang tak perlu berpanas berpeluh bagai kan .. TNB.. come to mama... hehehe .. Aku dengan bacaan bismillah nye , try click CIMB ... loadingg.... tik..tik..tik... SUCCESS !!!! hahaha .. naik baik lah !.. Aku pon dengan tenang nye bayar bill dengan aman sambil topup fon yang terbengkalai malam tadi .. Fuuhh .. Alhamdulillah..  Maintenance camne pulok?? proceed next week pleaseee ... =)

Eh, time to sleep la.. Jum semua .. Da bangun awal ni, kene la tidur awal balik, sebab baby kene tidur cukup, kalau dah terjaga, kene tidur balik, bagi mendapatt tumbesaran yang sempurna ye.. '\(^_^)/'   ZZzzzZZzz 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..