Wednesday, September 7, 2011

Apa Yang Dilakukan nye tuuuuuuu ~

Apakah yang korang selalu buat before tidur??? 

Adakah korang korek idong?? 
Adakah korang guling-guling sampai kurus??
Adakah korang main pok amai-amai ngan kawan sebelah korang??
Adakah korang tak buat apa-apa??
ADAKAHHHH??? 

hahahah .. Aku tak tau la apaaaa la yang tak kena ngan aku kan.. Jenis aku  ni. Kalau ada problem kee, serabot otak keee, aku akan buat sesuatu seperti :

Buat tak tahu..
Tengok TV sampai lebam..
Tengok muvie sampai ulang tayang 3 4 kali...
Kemas umah sampai berpeluh-peluh..
Lari setempat..
Dan yang paling aku LIKE sangat adalahhhhhhhhhhh !!!!!

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|




Melalaqq !!

eh.. bahasa lembut dia .. Menyayi kuat-kuat sampai diri ini  penat .. Fuuhhh .. ~ Tu je cara nak kasi aku penat then lupekan ape yang kepala ni serabut bagai tu.. alaa.. korang pon mesti macam ni kan?? Tipuu la kalau korang kata korang goreng keropok kalau korang stress.. Ye dop?? heheh .. Abaikan bedak Jonson n Jonson tuh .. heheh .. anggaplah aku tengah berangan buat show okay !!! Ni dia list song yang aku nyanyi malam ni :


Jangan senyum tengok list lagu aku tuu .. =_=' ... aku ni nampak je setan ... lagu-lagu islamic pon aku layan tau .. aku ni kan setan yang sopann .. takdak hal lah !! hehe ..

Sorry jiran-jiran yang terpakse dengar saya Menyumbangkan lagu dimalam-malam hari.. My bad .. =_=' Okayy.. Dah ngantuk n penatt ... Puuii ..~ ZZzzZzZz     (-_-)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..