Monday, September 19, 2011

Lepas Satu... Satu ... Sediihh ... Bila Time Aku??

See... Title sentap sentap pagii-pagi ni tau .. Mak tengah jelesss ni.. Kawan-kawan mak sorang-sorang melepaskan waktu anak dara nya... Haaaa... Sentappp ... Minggu lepas je, tiga orang sekaligus jalannnn.. Fuuhh ~ Sebelum tu nak mintak sorry la kepada rakan-rakan yang menjemput hambo, hambo bukan taknak pergi, tetapi ada kekangan yang hambo tak ley bagitahu. Hehehe.. tu la aku lambat kawin kan agaknye? Tak amik berkat diorang kan.. Kalu aku pergi majlis diorang, mesti aku cepat langsung macam diorang kan. heheh .. Fuhh ... Kepada rakan-rakan sekolah Menengah Agama Dong dan juga MSU, Semoga Ain Manap, Shima and Ila berkekalan perhubungan suami isteri sehingga akhirat hendaknya. Amin.. Produce kan anak-anak yang comei macam aku tau !!! Hope to see u soon all gorgeous friends !!!! 





Gambar-gambar aku curi kat sources-sources yang diyakini .. Hehehe .. Moga bahagia tau korangg ... =)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..