Monday, September 12, 2011

Syukur Bila...

Queen and King tidak begitu aktif dimata aku. Fuuhh ~ jauh kan aku dari mereka. Mereka adalah makhluk-makhluk halus yang membangkitkan kemarahan dan kesabaran aku. Aku kadang-kadang pelik nau kenapa aku nak marah sangat kat depa ni, Tapi bila pikir-pikir, ade munasabah gak, sebab diorang suke depan kata lain, blakang kata lain. Tapi orang lain pon sama kan?? Haaa.. depa ni lain.. and muka depa tak seperti yang kita jangka. Muka yang rasa nak kena kaki. Muka kita tengok depan-depan, Aduuhh .. muka anak yang baik. Tapi kalau tau perangai diorang, hurrmm .. tak mau la  kawan ngan dorang. Tapi nak tak nak , aku kene kawan ngan diorang.. Terpaksa maa .. tapi atas nama kawan je la.. nak lebih-lebih maap laa... Depa takkan aku suka kalau bersama, tapi apakan daya.. Jodoh di tangan tuhan kan .. Tak tau la apa jadi di hari kedepan nanti kan.. hurrmm ... 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..