Thursday, September 22, 2011

Kenapa Ia Berlaku?

Sejak beberapa menjak ni, Kenapa aku sungguh free update ber entry-entry? ALmaklumlah, kerja takda kan. Goyang kaki and jari jemari je la. Nak update report, takkan la nak perah the whole day kan otak ni. Kesiann dia, nanti kang lapar pulak aku ni, susahh jadinye. Heheh .. 

Seronok ke takde kerja??

Mestilah tak syial.. Hurmmm.. uhukk !! eh silap.. Mestilah tak ... Apaalah yang aku nak letak dalam daily report aku nanti .. ye dop?? Takkan nak lebaq kan pungkoq ja kat sini kan. Mestilah aku nak kerja yang boleh dibuat dan dibizikan. Tetapi apakan daya, aku bukan insan terpilih olehnya.. Ohhh .. Mengapa?? Mengapa?? Mengapa?? Takpa lah, tak jadi terpilih pon takpa la, at least dalam gape time yang aku ada ni, aku boleh buat master report aku.. ye dop?? No need to disappointed sangat la kot kan. Maybe ada hikmah disebaliknya. 

Kenapa aku takda kerja? 


Maybe aku invisible kat sini kot kan.. Lupa pula aku yang aku ada mintak ubat invisible kat Doraemon awal bulan lepas. Sebab tu la bulan ni aku tak kelihatan disini kan. Hurmm ... So Bad.. 

Maybe juga aku ni tak berapa cantik dipandang kot kan.. Aduuhh.. ni nak pergi buat plastic surgery ni... "Wehh korang !! bak mai pinjam duet sikit.. " .. Aku nak tukaq muka jadi muka Shah Rukh Khan ! Haaa... confirm bertimbun-timbun orang datang cari aku kan. Time tu takda la aku terasa seperti dianak tirikan kan.. Hurmm ...

Maybe muka aku tak menunjukkan aku tau buat kerja kot kan.. Adduuhh ... Muka comel ni pon susah cari makan ke??ALlaaaamakkCeekk ... Esok pakai purdah la.. Takdak la orang judge prestasi melalui muka .. ye dop?? ish ish ish.. Sometime tak best gak bila kita dipertemukan dengan manusia yang agak bias kan.. Aduuhh ... Aku pasrah lagi kali ke dua puluh... 

Makanya ,apakah penyelesaian bagi masalah yang dihadapi???

Diamkan sahaja dan lihat apa yang akan berlaku seterusnya dan ke seterusnya kalinya seterusssssss..seterrrrrrrrrrruuu.....zzZZzZzz

Pergi menyibuk berjumpa orang lain yang perlukan pertolongan supaya ubat invisible tuh berjaya dilupuskan dari badan aku ... At least ada juga menda yang aku boleh buat dari melangukk depan screen ni kan, akibat yang menyebabkan mata aku makin berjerebu.. Fuuhh ! wiper please... (~,~)/'

Memastikan aku update master report everyday supaya aku tak menyesal dikemudian hari .. ada sebulan lebih je koott.. masakk la aku kalau terkial-kial nak buat kan.. Tak kiralah aku nak update tarikh ka, susunan ayat ka, Sub sub topic ka, Front cover ka,janji aku update... asal boleh la.. Don't ever-ever do the same things like Diploma dulu kan.. learn from the past .. never do the same thing again and again... (hoping)

Just hoping someday i will get back a good revenge on my patience .. (hoping again) 

2 comments:

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..