Tuesday, February 28, 2012

IM Hassan Vs LisaYusri



Apa la kaitan nya mereka ni kan. Heheh. Okay la, ceritanya. Dua-dua dah melangkah ke fasa perkahwinan. Tahniah di ucapkan. Okay, aku nak cerita pendek je ni. Bukan apa , saja je sebab kebetulan diorang ni kawin dekat-dekat, so kita cerita je la kan. 

Haaaaa, sebenarnya.. Mereka ni ada kaitan ngan PICC. Alaaaaa. tempat aku praktikal dulu tu. So, aku saja nak bangga la, sebab Lisa and Yusri buat kawin kat situ. Kat Dewan Perdana. Haaa. Betol tak? Haha. Tengok dalam gambar nampak gah betol la Dewan Perdan tu. Pandai betol orang yang set up. HEhehe. Rasa bangga sebab aku dah selalu masuk sana. Korang hado??? Sekali hado la kan. Tu pon kalau hadoo. KAlau tak, memang tak la kan. Heheh. Tu la retis, duit banyak, kalau aku, memang tak mampu nak sewa dewan tu. Jangan kata satu dewan, separuh dewan pon belom tentu aku mampu. Hahah. Tapi tu la, aku just nak kata, aku sukaaaaa gila decoration and pelamin diorang. Sungguh simple and sweet. Berangan nak bunga-bunga macam tuh. Nampak smooth je combination tu. 

Yang Imam Muda Hassan ni pulak, bukan la dia buat wedding kat situ, cuma aku berkesempatan mendengar ceramah dia kat PICC je. Aku pernah buat entry pasal dia kat sini. Haaa.. nampak tak betapa best nya IM Hassan ni? Semua orang nak kawin ngan dia kalau boleh. Kalauuuuu boooleh aku kate. Hehhehe. Tapi jodoh dia ngan wife dia ni laaaa.. Sama cantik.. sama padan.. sama molek. heheh. Teringat dia ceramah dengan alunan suara yang sungguh merdu. Fuuuhhh.. Untung wife dia. Dulu time ceramh punya la dia bagitahu dia takda awek. hehehe. Siap kata, sapa nak kat dia, sila bagitahu. Comel okay. Tapi apakan daya. Jodohmu bukan Milikkku. Acceeehh. HAhaha.. 

Haaa. tu je la post mengarut dari aku. Saja nak cerita tu je. Ni kira kaitan antara PICC je. Biasa la, 6 bulan pengalaman kat sana, macam setahun. Sebab banyak sangat menda aku jumpe. HAhahah. Okay. Rindu dah PICC. Bye!

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..