Monday, February 20, 2012

Kayuh Pelan-pelan


This is my first doodle created by myself.! Wooohhoo. Hahaha. Comei dak? Halaaa..first time buat kira comel la kann.. Aku dah lama teringin buat doodle ni sendiri, dok tengok dalam internet cara-cara nak buat.. So, aku dengan tekun nya, berjaya buat even mata dia kecik sebelah. Haaa. Menjadi la tuu. Lepas ni, kena belajar kemaskan la kan. So, hari-hari aku makin menyeronokkan bila aku dah mula naik step by step.. Seronok nyaaaa. Heheh. Okay la. Aku nak buat lagi ni!!!... (^_^)

2 comments:

  1. makcekk,,saya mau tempah.. buat muke gurl yg pkai spec.. comel2 eah... huhuhhu.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhhhh... Satu kepala.. RM100 hingget!! Hahahah

      Delete

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..