Tuesday, February 28, 2012

Loading...

Now mood untuk editing takde. Semalam aku kena migrain teruk dek kerana pening tang mata dan juga lapar! ahaha. Motip lapar sampai migrain kan.. Haha. Aku nak edit mengedit ni, tapi mata aku tak mengizinkan la. Biasa la. Dua minggu ni, aku mengedit je keje nya. Mata pon nak rehat juga kan. Sebab terlampau fokus kat cahaya, mata buat perangai. Berdonyut-donyut mintak rehat. HAhah. Aku yang kesian ni pon, hold la dulu kerja-kerja edit buat sementara waktu. Penat mata, maka penat la segala nya. Mana tak nya, bila mata tak berapa stabil, maka pemandangan dan tingkah laku kita akan terjejas. Ceeewah! Hahaha. So, demi mencari kestabilan diri semula, aku terpaksa memaksa keterpaksaan memaksa lagi diri ini rehat. HAhaha. Okay la, nak rehat mata. Nak pandang menda lain... Sebelum tu, meh jamu mata pandang memo cute from my bos,..