Monday, August 22, 2011

Imam Muda Hassan Awesome !!


Okay la ... Tadi kan aku cakap nak p ceramah kan .. haa .. ni baru balik .. fuuuhhh !! First time dapat tengok imam muda depan mata ! Jakun ! Dalam gambor tak la comei mana .. tapi bila didepan mataaaaaa ... hadoooiiii ... sah aku pinang dia .. hahahah !! Muka macam budak-budak je .. tapiii umor dah 26 gitu .. takpe .. still single kan imam muda hassan .. haaa .. 'tunggu saya tau' .. =)  

Terpana seketika apabila imam muda ni masuk . Huh ! Muka sedapp je pandang .. Dari jauh dah bau wangi minyak dia paakai .. Tup-tup dia masuk .. Duduk .. Then terus mula kan dengan bacaan Al-Fatihah .. Semua terdiam .. Ya Allah .. Merduu nya .. teross jatuh cinta .. Sedaapp sungguh .. Tertusuk kat jiwa raga aku time dia bace Al-Fatihah tu..  Nak tau reaksi aku macamane?? meh tengok sini :


see.. betapa melelehnye aku tengok dia .. sluurrpp .. opppss .. puasee .. lupeee aaa ... hahah .. okay .. dia ni Pensyarah UIA .. no wonder la dia kelihatan berilmu .. hehhe ..  Dia cakap peraQQ .. tapi tak pekat sangat la .. ceramah dia boleh tahan la .. tapi dia kene gilap kan lagi bagi audience tak ngantok .. sebab agak ngantok gak tadi .. maybe faktor puase kot kan .. hahah .. tapii time dia selit-selit bacaan tadi .. fuuhh .. cerahh je mata amboo.. sape yang tak kenai imam muda Hassan ni .. ni haa .. aku tunjuk gambornya ..


ambooo dah katoo .. Cute .. Muka Sedap Pandang .. Ada Lesung Pipit *macam saye * eeeeeuu .. heheh .. okay laa .. sat g nak tidoq la .. nak mimpi imam muda ni .. ehh .. mimpi baek-baek je laa .. nak jadikan dia cikgu saya .. =) hadduuii ...Nanti kalau gambo dah siap ..aku kasik upload okay .. hehe

 'Imam Muda Hassan .. Saya Suka Tengok Awak  '\(^_^)/''.. 


p/s : kalau Imam Muda Hassan terbaca ni .. Dia report polis tak?? heeemmm ... =_='

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..