Monday, February 13, 2012

Tutorial Untuk Korang

Haaa.. Pernah la dulu-dulu aku kata aku nak share sedikit tutorial berkenaan macamana nak ejas-ejas blog ni kan. So, aku sudah ada kerajinan untuk membuat nya. Aku bagitau awal-awal yang aku bukan nya expert mengenai selok belok IT, tapi aku willing to learn. So, apa yang aku tahu, aku akan taburkan kat Tutorial tu. Apa yang aku tak tahu, aku minta maaf la kan. Bukan daya ku. Dah kata tak expert kan. Kena la kayuh slow-slow to become super expert! Hahah. Okay, click link ni.. nanti dia akan bawak korang ke dunia tutorial.. Bukan ada tutorial saja tau, tip-tip lain pon ada, tapi untuk waktu ini, tak banyak post lagi. Bukan senang nak susun tutorial tau.. So, bersabar dan terus kunjung mengunjungi la kan. Kot-kot aku update sekali sehari ke, dua kali sehari ke, seminggu sekali ke. Mana la tau korang ada waktu nak ejas blog korang, boleh la singgah-singgah. Okay, tak nak cerita panjang. Jum kunjung link di bawah.



Okay.. Selamat Malam!

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..