Monday, February 13, 2012

Tak Tau Apa Rasa

Hahahah.. Sat tadi aku baruuu je terima beberapa rangkap advice dari seorang adik.. Adik kepada Encik Sepet.. Haaaaa.. Terkejut kejap, sebab dia buat permintaan yang sungguh comel.. Heheh. Thanks la adek kecik.. Hahaha... Doa untuk aku menukar status tak putus-putus.. Hehehe.. Sebab terover dengan advice yang sweet dari budak kecik ni.. aku pon buat post khas untuk dia.. Hahaha..
Haaa..kan dah ter publish kat sini..hahahah.. Comel tak adik Encik Sepet tu? HAhah.. Sorry, dia dah berpunya. =_=' .. hahaha.. So korang semua, doakan aku mencapai apa yang aku nak tahun ni. HAhahaha... BERUSAHA!!!


p/s: Maaf jika ada yang menyampah ngan entry ni.. Just want to share.. tak suke tutup mata ..(^_^)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..