Wednesday, February 22, 2012

Step By Step

Ehh.. Apa jadi dengan skill aku dalam doodling?? Hahah.. Suka-suka hati panggil doodling. Lain maknanya tu. Haaa. Silap, silap... Aku nak cakap pasal doodle yang aku belajar-belajar buat tu? Haaa.. Sekarang aku dok sibuk create bagi kemas-kemas, tapi aku nengok masih lagi comot. So, aku mesti nak berusaha lagi.. Heheh. Kenapa aku beria benar nak buat menda ni????Buang masa??? Haaaaa, aku selalu  kata kat diri sendiri, kalau kita buat sesuatu yang kita suka dan minat, maka tiada lah istilah buang masa, beria , tak untung atau sebagai nya. Haaa.Paham? Ini bermakna, darah seni yang mengalir dalam diri aku ni, amat kuat dan aku suka sangat buat menda-menda macam ni terutamanya, kerana aku dapat keluarkan idea aku walaupun tak sehebat orang lain. Aku puas dan aku rasa ia bukan buang masa sebab aku akan menggunakan otak aku untuk memikirkan apa lagi aspek yang nak di masukkan dalam sesuatu hasil seni yang aku create. Ia juga boleh menguatkan lagi minda aku supaya mengeluarkan idea-idea bernas dan mengasah minda aku supaya lagi banyak berfikir dan menghasilkan sesuatu yang baru. Menda-menda  ni boleh di jadikan latihan supaya aku mampu mengubah hidup aku. Tak caya?? Insyaallah suatu hari nanti ia mesti berlaku. Hehhe... So panjang lebar aku tulis.. Meh aku tunjuk hasil comot dari aku...


Amacam??? Comei ke comot?? Haaaa.. Ni Yang aku dah siapkan. Yang spek kat atas tu, aku buatkan untuk cousin aku, Tak reti aku nak pakaikan spek nye, tu je yang mampu. Hahahah. So, bila dah siap macam ni, aku rasa nak buat banyak-banyakkkkk lagi supaya ia menjadi koleksi kepuasan aku. Hahaha. Ayat macam lucah.. Oooo..Mesti korang tak nampak karekter lelaki kan?? Haaaaa.. Dalam progress laa.. Perlu berimaginasi lebih nak buat, sebab aku tak tau apa ada pada lelaki(ayatmacamtahi). Hahah. 
Nampak imaginasi yang tahi ni?? Hahaha. Kalau dah siap aku publish okay.Heheh.. So, nampak tak betapa tak rugi nya aku minat dalam menda-menda macam ni, dekat sini aku boleh mengekspresikan apa yang aku sedang fikirkan. Bukan dengan tulisan dan lakonan je  kita boleh tunjukkan emosi kita, dekat lukisan pon bolehhhhhh. Hehehhe. Okay la. Aku nak berimaginasi ni(mati). hahahah.. Bye!


2 comments:

  1. Rajin gila akak buat! :) santek pown santek !

    ReplyDelete
  2. Hahahaha..Biase2 ajeeee.. hahah.. comot mcm akak tak? hahah

    ReplyDelete

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..