Tuesday, February 7, 2012

Tentang Diri

Assalamualaikum. Haaaa. Jum kita memulakan bicara hari ni. Ohh.. Hari ni masih bercuti. Kebosanan melanda dah ke tahap maksima. Nasib esok dah kerja. Fuhhhh. Hehehhe. Okay, semalam sebelum tidor, aku godek-godek internet dulu, dah memang jadi rutin dah haaa... Then dalam otak saja nak tengok perihal diri sendiri. HAhaha.. Aku ni jenis suka baca fakta@auta mengenai macam-macam perkara seperti rahsia tahi lalat, rahsia peribadi mengikut saiz mata anda dan bla bla bla. Hahahah . Korang pon mesti suka kan? Yelaa, kadang-kdang, bila kita baca.. ada yang macam kena mengena.. memang kita tak digalakkan mempercayai 100% mengenai fakata@auta yang diberi, cuma kadang-kadang ia menjadi fun sebab " oohhh... betul laa.. hahahah" ... kan dah menarik perhatian kita untuk lebih mengetahui kan, selain boleh menambah ilmu pengetahuan.. Betul tak? hahaha. 
Okay, malam tadi aku saja tengok megenai tarikh lahir aku dah sifat melalui hari kelahiran aku.. sebelah ni culculation yang aku dapat malam tadi. Silalah jamah mata. Hahaha. Nampak tak di situuuu... Aku lahir Ogos 1988, bersamaan bulan Islam Muharram dan juga bersamaan hari Isnin. Hurmm . Menarik! Bulan kelahiran Nabi Muhammad saw. Hehehhe.. So, aku pon godek-godek la apa ciri-ciri aku kononnya untuk maklumat seperti yang di sebelah. Jom kita melihat sifat atau ciri-ciri peribadi aku . Haaa. Jangan percaya 100%. Tapi memang most of apa yang ditulis dan dihuraikan satu persatu tu adalah seperti diri aku. Hahahahah. (tipu). hahahahah. Okay... Jom jom jom cekidauuutttt!!
Haaaa..yang memerah tu kire sifat terpuji aku yang sekarang ni la kannn. ehe. Yang lain tu maybe(insyaallah) coming soon kot.heheh. So, sila amik tau sifat-sifat terpuji saya yeee. Heheh. Jangan buat-buat tak nampak . Syukur gak la majoriti yang ditunjuk mempunyai sifat positif. Unutk mencapai yang positifff lagi seperti yang tak di merah kan  di atas, kita kena berusaha la kan.. Okay la. Entry yang takde motip. Bye!

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..