Monday, February 27, 2012

Angin Berubah-Ubah

Selamat Pagi semua!!! Amacam? Ceria tak pagi-pagi Isnin ni? Okay, aku takda menda nak cerita sangat pon, aku saja-saja nak share apa yang aku buat sepanjang weekend yang panas ni kan.. Kan before ni aku kata hobi aku dok create doodle yang macam-macam tu kan. Then, di sebabkan otak jem. Tak mampu nak create, maka aku terpaksa cari kerja lain yang berfaedah dan berilmu. Heheheh. Puuuunya la bosan kan dok umah sorang-sorang. Terpaksa la mak laju-laju pikir nak buat apa. So, selain dari doodle, ada lagi kerja yang seangkatan dengan nya yang aku boleh buat,.. Apa itu?? haaaaa.. editing picture la kan. Tu pon tergolong dalam lebih kurang je ngan doodle tu. kena fokus dan teliti. hahah. Aku budak baru belajar. Kalau salah tolong ajarkan.. Meh tengok hasil cacamarba aku ni.. Cekidauuttt




2 comments:

  1. herk!! pompuan yg ada besi kat leher tu...

    arghhh!!! stress aku... huhuhu.
    camne ah rasanya ek?
    huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah..dia tak rasa apaa.. dia rasa cantik..sebab tu dia pakai..
      kalau dia tanggal, nanti dia mati..
      sebab menda tu dah letak kat die sejak kecik kan..
      hehehe..jangan stress2!!! hahahah

      Delete

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..