Saturday, February 25, 2012

Kenapa Beria Sangat?

Ohh..Selamat petang yang panasss. Panas nye sampaiii la ke tulang. Heheh. Okay, ada orang tanya aku, kenapa aku suka melukis? Haaaaaa. Ini kerana, aku kan dah bagitau ari tu.. Aku puas bila aku buat menda yang aku suka, walaupun sakit otak nak keluarkan idea. Hehehe. Takpe la, janji aku puas dengan hasil yang tak seberapa tu kan. So, sekarang, membuat doodle ni menjadi hobi yang sungguh kuat la. Aku lebih gemar layan doodle ni dari layan menda lain. Haaaa. So, tolong la jangan tanya kenapa aku beria sangat nak melukis doodle apa bagai. Suka hati aku la kan nak buat ape pon. Janji aku tak susahkan sesiapa yang ada. Betol tak? Haaaa. Ni aku nak tunjukkan hasil yang warna warni dari aku. Heheh. Meh layan. Kalau ada sebarang komen  tentang menda ni.. Meh habaq kat aku... (^_^)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..