Friday, February 24, 2012

Cinonet Yang Menghiburkan

Haaa.. Dah lepas dah masalah rumahtangga dengan jalanraya tadi. Kita beralih pula pada cerita seterusnya. Hidup aku sekarang ni, makin hari makin menyeronokkan. Hahaha. Ditambah pula ada cinonet yang chomel dan aggresif di rumah aku nii. Hari-hari balik tengok muka dia terseeeeeenyum leborr nye menyambut kebalikan(ada ejaan mcm ni) aku. Hari-hari aku penuh dengan keceriaan dek kerana cinonet ni. Hehehe.. 

Kelasakan dan aksi-aksi yang menyeramkan dari dia ni.. Buat aku tersenyum dan ceriaaa je. Thanks ye cinonet.. Sebab bawak keceriaan dalam hidup mak niii. hahaha. Teruskan kecerdikan awak and ceria awak tu tauu.. You make my day beautiful with love.!!! heheh..

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..