Friday, December 30, 2011

New Year Bakal Tiba

Lagi beberapa hari je lagi nak countdown new year kan. Excited?? Me also excited till infinity. Heheh.. 2011 .. Sungguh banyak memory suka dan duka, gelak dan tawa.. 2011 membuat hidup aku makin matang dan makin tahu menjadi manusia. Rasa sedih pulak nak tinggalkan tahun ni, yelaa. cepat sangat waktu tu nak berlalu, next year umoq aku dah nak masuk 24. Ohh.. Time to change my status.Hahahah.. Tapi, tu laa.. banyak lagi nak kena capai sebelum tukar status tu. Ohh.. Semoga dipermudahkan. Okayla.. jum tengok apa memori yang bakal aku tinggalkan di tahun 2011 ni:


1. MSU


Ohh.. tahun ni merupakan tahun akhir aku bergelar siswazah. Genap awal bulan 11 baru ni, habislah tanggungjawab aku sebagai pelajar MSU. Then sekarang menunggu waktu untuk graduate tengah tahun depan. Huh. Macam tak percaya je kan. Heheh.. Seronok giler belajar kat MSU ni, tak tipu.. lagi-lagi sekarang. Bangunan baru, facilities baru, cikgu emsem baru, bangunan lawo, masjid lawo, kantin banyak makanan, dan banyak lagik la yang menarik. Silalah datang kalau nak tahu.. Aku nak tunjuk sikit apa yang aku timba time MSU tu kan.. Eh silap.. apa yang aku lalui sepanjang di MSU bersama kawan-kawan.


 Sukaneka Hospitality Department
 Rest time before continuing preparation for Seminar "Music Beats In The Heart Of Tourism"
 Gedik-gedik di Sungai Gabai- Mentoring Activity
 Picnic at Janda Baik.. TERBAEK
Most favourite activity!!! Senaman, kegedikan, goyang-goyangan dan dancing...

Okay, ni just sikit-sikit je kenangan di 2011 aku kat MSU, then apa lagi kenangan aku yang menarik 2011 ni?? Meh usha kat bawah..


2. PICC

Sumpah aku kata, 6 bulan kat PICC sungguh seronok. Walaupun kadang-kadang ada syaiton-syaiton yang durjana.. tapi 90% of them is okay. Syaiton tu kite tepiss dengan taik idong je sebenarnye. Hahahah. Apa pengalaman aku selama 6 bulan kat PICC? Perrggghh.. macam-macam.!! Dapat kawan baru, dapat makan banyak-banyak, dapat tengok artis, dapat tengok preparation event, dapat jumpe ramai orang, dapat buat perangai gile-gile.. haaaa.. Syok oo.. Kat sini aku tak takut nak jadi diri aku yang separuh normal ni. Hahaha.. Meh lihat-lihat apa yang menarik disana:

 With Sheelakahh.. Hahahah.. Miss this moment
Motor Harapan
Iftar dengan mereka
A day before they leave us
Kenangan sebelum keluar dari PICC
Berkebun time!!
Few hour before we leave them ='(
Gedik santai with her


Oh.. honestly aku still merindui detik-detik di PICC, maybe sebab orang-orang nye kene dengan kepala aku kan. Hehehe.. And now, aku dah melangkah ke satu lagi tangga iaitu kerjaya.. 

3. Kerjaya 


Alhamdulillah, walaupun aku hadapi banyak dugaan time mencari kerja ni, akhirnya ada juga rezeki aku untuk tahun ni. Walaupun kerjaya aku sekarang bukan lah se'gah' orang lain, tapi pada aku, itu adalah rezeki aku untuk tahun ni, mula dari bawah baru seronok kan.? So, aku selalu bear in mind bahawa rezeki Tuhan ada kat mana-mana, dont give up dan terus berusaha. 
workplace

Abaikan kertas yang nakal tu. Hahahah.. nampak nau la nak berposing sangat kan sampai biarkan kertas tu jatuh kat situ. hahaha..Okayla.. tu je randomly la kenangan-kenangan aku untuk tahun 2011 ni. Kenangan korang ape pulak? Mesti lagi banyak kan? Aku nak make sure next year ada kenangan yang manis lagi untuk aku. Insyaallah. Aku tak pernah ada azam tahun baru sebab aku lebih suka spontaneous. hahah.. Okay la.. Banyak sangat dah ni. Selamat bakal tahun baru ye semua. Semoga tahun baru korang makin menjadikan korang lebih berjaya hidup dunia dan akhirat. (^_^)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..