Tuesday, December 27, 2011

Rupa-Rupa nya Dia..

Korang ada pernah tengok cerita Tihany kat TV9 tak? Yang slot hari Isnin dan Selasa tapi sekarang dah digantikan dengan cerita Karma.


Sapa pernah tengok, mesti pernah dengar lagu OST dia yang mendayu sedap tu kan. Haaa... Aku tak tau pon sapa tuan empunya penyanyi tu. Then  bila aku dengar kat radio, rupa-rupanya.. salah seorang penyanyi dia adalah.... Kila Fairy, ... Haalaaaa.. Anak Rohana Jalil tu la.. Kenal kan? Si bibir montok tu (montok ke?). Okay.. Walaupun aku kurang gemar appearance dia, tetapi.. aku sukaaa gila bila dia nyanyi lagu ni. Suara dia SEDAPPPP!!!.. So, pada aku better dia menyanyi dari berlakon. Sebab kalau dia menyanyi nampak originality, bila dia belakon nampak menda lain. Haha.. Okay, Jom hayati lagu ni.
 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..