Friday, December 16, 2011

Dasar BANGANG

AKu tenagh syok tengok Galaksi ni. Then ada promotion tentang filem Suatu Malam Kubur Berasap..

Ni haaa.. cerita yang bakal keluar nanti.. Bukan aku nak cerita pasal cerita ni.. aku cuma nak cerita pasal perempuan yang dalam gambar tu. Nampak tak yang pakai kain batik tu...Apa tah nama dia.. Sebelum keluar cerita pasal ni, dia dah jadi kontroversi dah sebab gambar dia ngan kain batik tuh disebarkan..Takde la pulak aku heran kan, sebab empunya diri tak keluar dan kata apa-apa.. anggap la gambar trick je.. then tadi time Abang Naz dok tanya pasal " tak rasa seksi ke pakai tunjuk belakng badan macam tu?" .. tau apa dia jawab? sambil gelak-gelak.. " seksi ke tunjuk belakang badan? belakang badan tu seksi ke? hahahah.. saya rasa tak seksi... "  .. Fuuhh.. Kepala hangguk dia. Nak jawab kat TV pon toksah la kata macam tu. Gile lah pompuan ni. Walaupun tak cukup ilmu agama, toksah la bodoh tunjuk sangat ilmu agama tu cetek. Cakap la.. mende lain .. ni cakap macam tu kan. Dasar cakap tak pakai otak. Dah sah-sah ko tunjuk belakang macam tu , sahhh sangat ko tak pakai bra. Masih nak kata apa oooii.. Tak pakai bra satu hal.. dah macam bogel depan semua orang da ha.. Awak tu Islam kot.. Maluu nye la ko jawab camtu tadi. Tal berilmu langsung perempuan ni.


Ni dia kata "belakang perempuan tu seksi ye? saya rasa tak seksi.. " aduuuuu.. BODOH! .. Belakang perempuan yang berbaju yeeeeeee tak seksi. Tapi kau tuuu tak berbaju ngok.. SELEPAS NI, HARAP SANGAT LA ARTIS WANITA SILA JAWAB SOALAN KONTROVERSI DENGAN SEDIKIT BERILMU.. JANGAN JADI BODOH SANGAT MACAM POMPUAN KAT ATAS NI.. BUAT MALU ORANG ISLAM MELAYU JE...