Friday, December 9, 2011

Alhamdulillah

Betul la yang diperkatakan, Bila kita bersabar menempuh dugaan, maka akan adalah habuannya untuk kita. Sat tadi aku baru habis menghadiri interview borak-borak di salah satu syarikat architectural. Maka selepas borak-borak mengenai kelayakan dan sebagainya.. maka dengan dup dap nya aku menunggu jawapan yang keluar dari mulut bos .. "CONGRATULATION" .. FuuuHHH.. hahahah ... Amin! Tu je yang mampu aku luahkan. Nak kata happy sangat sampai nak lompat pagar tu tak la kan. Cuma macam nak nanges bila penat lelah mencari kerja akhirnya membuahkan hasil. Minggu ni minggu rezeki bagi aku. Bila tempat-tempat yang aku apply semua kol minta datang, tapi tempat yang bakal aku kerja minggu depan ni merupan pilihan. Hehehe.. Acececehh.. hahahaha..'



Muka penat tak dapat tidur lena malam tadi plus muka lega sebab lepas ni berehat dari mencari pekerjaan. Now, focus to next mission, FUTURE .!!Bye semua. Time to sleep! 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..