Monday, December 19, 2011

Korang Perasan Tak???



Haaaa.. bukan nak perli korang perasan. Cuma korang perasan tak aku nye ada sikit-sikit berubah dari segi rupa bentuk. Hahah.. Macam hapaa je kan. Puji blog sendiri. Nak kata lawa tu tak la. Cuma aku ada letak sedikit penmbahan dari segi :



  • FB like button
  • Aku scroll kan title bar aku kat atas nuuun kat atas tu, 
  • Macamana aku letak energy saver nye .. 
  • Camne aku block right click. 



haaaaaa... Nanti next-next time aku buat entry khas tutorial okay. Nanti aku ajarin kamu-kamu semua gimana mahu transform kamu punya blog content. Tunggu kemunculan tutorial nye okay. Kalau suka, korang jenguk la selalu blog aku. Kalau tak heran, korang jenguk la juga .. Heheheh ... Okay bebeh semua. Tunggu aku rasa enak badan, aku ajar okay. Mudah dah lazat ( tetiba) .

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..