Monday, December 19, 2011

Dah Lama Aku ...

TAK MENGGEDIK!!!


Hahah...Aku tak tau nak buat entry ape kan, bukan WAJIB pon nak buat entry baru. Tapi aku ni dah takde mende nak buat. So, aku buka je la ape yang aku rasa interesting nak buat. Blog, FB dan Youtube. Tu je yang mampu. Aku rasa macam nak membebel, tapi aku tak tahu  nak bebel ape. Tibe-tibe aku teringat satu gambar yang aku amik pagi tadi before pergi kerja. Haruslah muka FRESH dari ladang kan. Baru bangun tu.. Then yang penting. AKU DAH LAMA TAK AMIK GAMBAR GEDIK MACAM NI... Hehehhe... 


AMARAN KERAS!! HANYA TATAPAN BAGI YANG  MEMPUNYAI IMAN YANG TINGGI
(sediakan baldi yang besar)



Amik Korang!!

Hahahah... Tengok bajet comel budak tu dengan mulot itik nye! hahaha.. (lempangdirisendiri).. hahahaa. Minta maaf la ye kawan-kawan. Saya dah lama nak amik gambar macam ni. Dah lama meninggalkan gambar buat muke bajet-bajet ni. So, ni hadiah yang terutama dari saya yang lagi bijaksana. (ˆ⌣')