Thursday, December 29, 2011

Terasa Macam Nak Ceramah Pula

Ohooiii... Bila mata bertentang mataaaaaaa... Hati gembira bagai nak gilaa... Ohooiii .. Hahaha.. sudah mulai menggila dengan seseorang ni. Aish.. Message, Call, tak dibalas nye. Semua menda tak dibalas. Tapi bila dilihat pada FB, sedang aktif je bekerja di situ. Apa la kes nya kan? 


Ingat sikit wahai manusia, bila kita dilanda kesesakan, diminta tolong.. menolong lah, dah bukan nye melolong .. Hahaha.. Aku tak tahu nak luahkan apa yang aku rasa dalam hati aku ni. Sebab hati aku tengah suci lagi sekarang  ni, masih di ambang bulan. Sebab ubat aku masih available buat masa sekarang, so emosi aku masih boleh dikawal. Sampai minggu depan masih lagi hamba Allah ni buat tak tahu juga dengan message dan call... Adalah pembalasan yang diterima nanti. 


Just simple way la kawan-kawan semua, kita sebagai manusia ada hak untuk meminta hak yang sepatutnya. Tak salah meminta hak yang halal, bukannya meminta hak yang haram. Lagipun, bila kita dalam kesusahan, berharap la juga ada pihak yang membantu, tetapi sampai sekarang masih tiada jawapan. Apa sudah jadi? Kami meminta sesuatu yang memang patot diminta. Bukannya meminta sesuatu yang tak patot di minta. 


HuaaaarrggHHHHhhhh... !!!!! 


Sumpah tak tahu nak kata macamana dah. MENGAPA JADI BEGINI? Apa masalah dia? Apa yang salah kami? Apa nya kami buat salah ke? Apa salah kami minta apa yang sepatutnya? 


AKU TENGAH PELIK KENAPA DIA TAKMO BALAS MESSAGE, JAWAB CALL, AND SOOOO ON. FOR 'SHE' ... WHEN YOU READ THIS ENTRY, PLEASE GIVE YOUR REASON, WHY YOU ALWAYS TRY TO 'LARI' FROM US?  REALLY NEED YOUR REASON. 


Dunia ni kecik je, lari mana pon akan ketemu jua. Happy ending!


p/s: post kali ni agak serabot tak kene tempat. Mintak maap.

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..