Thursday, December 1, 2011

Sungguh La Teruknya

Haaa..Apa lah yang teruk nye kan tuh. Heheh.. Aku baru tengok cerita FULL HOUSE!!! Comel tak aku?? =_=' .. hahaha ... Aku bukan apa, aku kurang tahu cerita-cerita Korea ni, cerita yang aku paaaaaaling suka adalah My lovely Sam Soon .. Haa.. tu je aku tau. Then, aku terbukak channel NTV7 , dalam pukul 12 , ada Full House, tengok gitu-gitu je la.. Then .. Terpikat .. Hahahah .. Bila dah terpikat, kenalah cari cerita ni dari episod pertama until the end kan! So, aku pon gagah la menonton di Maaduu.com .. Dan habis dah. Hehehe.. Patut la orang tengok banyak kali cerita ni, COMEL GILE OKAY. Ni part yang aku gelak gile, lagu 3 bear yang dinyayikan oleh si Rain ni..


Hahahah... Aku tak ley lupa la die buat aksi comel ni.. Hehehe..Serius comel..


Ni last episod ... Sweet je kan. Heheh.. Kalau nak tau sweet ke tak, p la tengok sendiri..

Okay.. Itu sahaja review cerita ni. Bukan review mana sangat pon kan. Hahahah ..Yang penting, cerita ni menarik bagi aku. Sama menarik dengan cerit My Lovely Sam Soon.. Meh tengok ramei-rmei... (^_^) -------> Mata Rain Bi =p

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..