Thursday, December 1, 2011

Apa Itu Tanam Anggur?

Tanam Anggur means :

MENGANGGUR = TIADA PEKERJAAN = TIDAK TERURUS = TIDAK KURUS (??)

Now I know the feeling of people who have no work to do.. Betul ka pronunciation tuh?? SUmpah tak best. ! Hahahaha... Aku bukan manusia yang suka duduk sajaaaa. So, ini merupakan symptom yang paling dasyat pernah terjadi pada diri aku. hahahah .. Sumpah aku stress bila aku hanya elanguk depan laptop dan mencari-mencari .. dan keluar mencari .. dan bertanya kawan mencari ... dan duduk diam mencari .. mencari .. dan mencari ... DIMANA BAKAL TEMPAT MENCARI REZEKI AKU ... Hurmm...  


Di sanakah??


Di sinikah??


Di luarkah??


Di dalamkah??


Hurmm... Semua sudah tertulis dimana-mana.. Maka, tugas aku sebagai hambanya.. Hanya berusaha mencari ..walaupun terdapat pressure dikeliling, hadapi dengan senyuman sajeee la hye .. Hehehe ..(^_^) Doakan pencarian aku ye semua.. *peace ..

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..