Monday, December 5, 2011

Anehnya Dunia Sekarang Kan?

Aku kan suka belek-belek blog si Beautifulnara ni. Then hari ni punya kes agak menyampah aku baca. Hahaha .. (Boleh gelak pulak) . Hurm .. Bukan apa, aku jadi menyampah baca pasal Si Jailani ni. Laki kepada Raja Azmi si pengarah panassss tu. Jom baca kisah penuh nya : Creadit pada Beautifulnara..
..........................................
Membaca BiPop semalam membuatkan Abang Nara menggelengkan kepala. Mana taknya, pengakuan berani mati seorang ahli perniagaan yang bernama Zaleha Mohd Khalid, 47 tahun tentang hubungannya bersama Jalani Sidek dan perhubungan ini diketahui pula oleh isteri Jalani, Raja Azmi. Gila tak gila lah kan?
jalani sidek
Kata Zaleha:-
Saya dan Jalani rapat, hubungan kami pada tahap serius. Saya akui saya sering bersama Jalani, boleh dikatakan banyak masa saya dihabiskan dengan Jalani. Anak-anak, keluarga dan teman mengetahui tentang hubungan kami, malah saya dan Jalani tidak pernah merahsiakan hubungan ini daripada pengetahuan Raja Azmi. Saya juga rapat dan baik dengan Raja Azmi.
Katakanlah yang anda juga meneguk air liur anda apabila membaca kenyataan ini. Pelik tapi benar kan? Kalau sudah sampai ke tahap ini, lebih molek rasanya untuk Jalani bernikah dengan si Zaleha ini. Raja Azmi pun seolah-olah merestuinya.. Tak gitu?
Dan Abang Nara tak sangka yang Raja Azmi sporting gila orangnya sampai membenarkan suaminya menjalinkan hubungan istimewa dengan wanita lain. Ini ajaib. Kata Zaleha lagi:-
Seperti dijelaskan Jalani kepada saya, Raja Azmi tidak pernah menghalang hubungan kami. Malah ada ketika Raja Azmi turut bertandang ke rumah saya, begitu juga saya. Kami saling mengunjungi. Hubungan saya dengan Raja Azmi tidak pernah bermasalah. malah saya menyayanginya sebagai kakak, begitu juga Raja Azmi menganggap saya sebagai adik.

Ni ada beberapa gambar berkenaan hubungan rapat diorang ni ..



Huh..Dunia zaman sekarang kan.. boleh pulakkkk dia restu hubungan skandal-skandal ni... Patotla time Raja Azmi kena dengan Roslin Hasyim tuh, si Jailani ni tak kisah jeee.. Hahahah ... Mereka berdua open relationship rupanya. Sungguh moden hidup kan. Dah berusia pon masih begini.. Oh ... Sungguh tak patot. Better mereka lepaskan each other kalau tak ada lagi sayang antara diorang dari diorang dok pasang scandal ni. FFuuuUUhhh

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..