Wednesday, November 30, 2011

Merindu

Sekarang baru je 30 hari menghabiskan praktikal.. Lebih kurang gitu la.. Then hampir 7 bulan meninggalkan MSU tersayang, maksud aku tidak menghadiri kelas di MSU sudah hampir 7 bulan. So, sekarang timbullah kenangan yang best-best time kat MSU dulu. Fuuuhhh.. SADIS okay.. Bila kita dah tak  buat apa-apa ni, maka termuncullah segala mak datok kenangan kat otak ni.. Kadang-kadang tergelak sorang-sorang bila teringat cerita lama. Hahaha.. Syok kan.. Ini lah kenangan aku kat MSU dulu-dulu.. zaman kegemilanagn Diploma daan juga Degree aku.. MSU dihati... hehe


DIPLOMA YANG HARU BIRUUU...


Zaman kegemilanagn di sambutan hari raya di KUTPM ( now known as MSU)

Kenangan bercuti di Genting Highland menggunakan profit Entrepreneurship Day.. 

Seminar di PICC (time ni aku berangan nak kerja kat sini.. at last..aku ada juga kenangan 6 bulan intern kat sini.. termakbul impian aku ..amin ya rab ...) ..Ini di Head Of State.. heheh...

Akhirnya...Officially MSU Graduate - Diploma in Hospitality and Tourism =') 


DEGREE YANG WARNA WARNI
Entrepreneurship Day..
Sukan Hospitality..moment indah dimana first time main dalam sawah ..hahahah...
Tarik tali competition.. Hahaha.. We are the winner!!! Tengok body la kannn... Team pink Black!! 

Kenangan di Chiang Mai... 
Naik gajah di Chiang Mai.. Acik makannnn je kan kau ni gajah..Huh!! Walaupon tak secure naik mende ni.. Tapi bestt!!!!! Boleh jerit kuat-kuat ..hahaha.. "Ade gajah Kisah?" 

Wellness Week!!! RIndu nak berdansa bergedik berjoget bersama-sama semua hospitality student!! RInduuuuu gileeeeeeeeeeeeeeeerrr!!!!

Sewaktu berhempas pulas untuk projek Seminar... Masih mampu tersenyum.. =)

Done with SUCCESSFUL!!! Hahah... Time ni semua dah penat otak dan mata... Bersengkang mata untuk memberikan projek yang terbaik walaupun dilanda banyak dugaan ketika majlis berlangsung.. Tapi ituuu lah kenangan terindah untuk kita kan!!!!!!

Lepas berpenat lelah... Time to vacation la kan!!! Sungai Gabai and Janda Baik menjadi lokasi kami.. Fuuuhhh.. TERBAEEKKK (Boboiboy trademark) .. hahaha... Memoryyyy terindah sambil nyanyi...makan..dan makan... dan tidoo..dan mandi sungai..dan makan lagii..hehehe
Okay.. baru-baru ni ada presentation last untuk semua yang amik LI.. Time tu tak jumpa lama pon dengan diorang.. yela..masing-masing dalam kepala otak nak present jek. Takde makne nak pikir mende lain kan. Hahahah ... Jumpa sekejap tak sempat nak cerita pengalaman 6 bulan kan.. soo, kene la jumpa 6 minggu untuk menceritakan balik cerita 6 bulan yang terdahulu .. Hahahah.. okay. aku merepek. =_='V' ...


So, apa yang boleh aku bagitahu sekarang.. Aku rindu semua sangat la sangat nye. Tak tahu la boleh lagi ke create memory yang macam ni kan.. kan.. kan... ='(

4 comments:

  1. gambar chiang mai kenapa tidak letak yang "negaraku" punya gambar??
    *dan nampaknya awak paling rindu saya **terharu =')

    ReplyDelete
  2. Terpaksa je tu .. dah orang tuuu je yang selalu nak bergambar dengan sayeee .. =_='

    ReplyDelete
  3. alah awak ni lebih la berkata-kata begitu. how dare yu!
    anyhuu..awak yang suka tumpang gambar saya, sebab tu ada je muka awak lalala~

    ReplyDelete
  4. peergghh...huuarrgghh..ngatuk layan comment syok sendiri ni.,. =-='

    ReplyDelete

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..