Sunday, October 30, 2011

Stress Itu Membunuhku ...

Stress... Stress... Stress... Tu je yang mampu aku nak huraikan sekarang. Nak buat entry baru pon takde idea langsung. SERIUS! .. Stress nye la bila nak pikir presentation ngan keje lagi .. FuuuuHH ... Stress ... Bila dah stress, nafsu makan aku mencanak-canak la naik nya . Nasi dah tentu kena makan .. Then one more thing yang aku akan cari bila aku stress adalah .. 


Ubat GEMUK!!! 

Okay ... Ini adalah makanan wajib aku sejak seminggu ni .. Selalunya aku akan share ngan En.Sepet mende alah ni .. Tapi disebabkan dia takda, aku dengan tak semena-mena nya balun semua dengan senang hati. FUuuuuHHH ..~~ Not Good okay .. Hate It ... En.Sepet... Sila la balik cepat supaya ada orang ley share stress ni bersama-sama.. Hahaha .. (GEDIK!) ..

Cepat la masa seksa ni berlalu, kenapa la aku mula praktikal lambat ri tu .. Aduuhh .. Dugaan betul la.. Kan dah susah hidup aku .. Presentation itu sungguh mensesakkan dada aku .. AArrgghhhhh ... I need fresh air rite now ... Peliissssssssss ...

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..