Saturday, October 8, 2011

Baru Perasan..

Dah seminggu aku biarkan belog aku takde entry baru kan.. Heheh .. Almaklumlah.. Sejak masuk department bizi ni.. Syok melayan call dari client je la kan.. Nak layan Belog?? Asal buka je, terus mata ngantuk.. Nak tak nak , tunggu weekend la, baru segar dan bugar kan.. Hehehe .. Sebenarnye aku nak bercerita pasal weekend lepas punya cerita. Hah!! Punyaaala dah basi berkulat kan cerita nye. hahaha .. Takpe-takpe, layankan je la kan.

Ceritanya bermula bila, weekend lepas mak pak aku datng kesini. Mereka disini atas sebab nak attend kenduri kesyukuran makcik n pakcik aku sebab nak terbang ke Mekah 6hb baru-baru ni. Maaf la acik Mi and acik Amin, Mie balik lambat, that y tak boleh attend kenduri.. Semoga mereka dapat Haji yang mabrur..

Mak Pak Aku .. heheh ...malu-malu kucin lak nak bergambor kan.. '\(^_^)/'

 Haa.. keesokan harinya, iaitu Sabtu 01102011, aku bangun laju-laju sebab nak laju laju jugak ke rumah abang aku kat Klang, dimana menetapnya mak pak aku. hehe .. Then, kasi message sama abang aku yang menyatakan apa plan mereka sebentar lagi, . Then dua saat kemudian abang aku call menyatakan mereka semua akan ambil aku kat Putrajaya. YES!!!! hahah.. Boleh sambung tidoooo... zzZZzzzZZ.. sesampainya mereka kat rumah aku, aku sunggguuuhhh terkejut bilamana half of my family bertandang. 3 kereta okay.. Ai kan VVIP.. hahahah ... Sampai kakak aku yang duduk Pahang tu pon ada.. Waahhh ... Sungguh terharu .. Thanks Kak Yu and Abang Long kerana sampaii juga kat Putrajaya ni. Heheh ..




Family member yang datang Putrajaya. Hehe.. Time ni kami kat Masjid Tuanku Mizan Putrajaya. First time sampai sini tau. Hahah.. Dah berbulan-bulan menetap kat Putrajaya, baru kesampaian ke sini. Hehe.. Best giler oooo... Solat sambil angin tiup kuat-kuat.. hahaha .. agak-agak kusyuk ke cmtuh?? =_='''.... hurmm..

Ni ada 3 family je yang datang, yang lagi dua agak kebizian.. Heheh ... Abaikan poyo face dari mereka-mereka ni.. hahahaha ...


 Permata-permata hati maksu.. hehehe ... apek menguasai keadaan .. hehe


Then lepas puas-puas jalan di Putrjaya sesudah kekenyangan makan Nasi Arab di Presint 15, kami proceed ke Rawang ke rumah abang aku. Datang kesana dapat makan laksam Kuantan. FUuuhh~ first time makan laksam yang dihidangkan bersama-sama hirisan blacan, lada giling sama garam. hahah .. Tak pernah aku lihat. Kiranya, sapa nak makan laksam tu masin sikit, letak la garam tu sikit, kalau nak gatal-gatal hidung sikit, letak la belacan tu. Haaa.. begitu la.. Nak letak gambarnye, tapi apakan daya, semua gambar ada kat kamera abang aku, tak sempat nak ambil laaa.. Korang bayagkan lah sendiri ye. 


Adam with embahnya.. Hahah .. ini budak anak bapak okay... nobody can touch him. hahahah.. Tapi bila dah surut sikit umah, pandai pula main ngan kitorang kan.. hahah ... Alaaahai Adam.. Nasib baik ko emsem!Heheh..

Okaylah, ni la cerita weekend lepas, seronok gile! Dah lama tak keluar ngan family macam ni tau. Teringat zaman kanak-kanak dulu. Kua ngan mak pak aku .. Heheh .. Seronookkkkk... Hope next time kita plan keluar macam ni lagi ye... I likeee... (^_^)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..