Friday, October 14, 2011

Apa Motif Mereka Semua?

Aku sungguh pelik bila ada segelintir rakan MSU aku meng "tag" gambar kepada aku padahal gambar itu 100% takde aku. Huh! =_=' .. Mengapa?? Adakah muka aku sama seperti mereka?? Pelik nau la korang ni.. Kepada Siti Rabiah dan juga Normalis Radzi ,sila expalin okay .. Ai tak mengerti okay. hahaha!!! Sila mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kuku jari ai.. Hehhe ...




Sila explain ye kakak-kakak semua.. why?? why?? Nak aku share gambar opis aku gak ke ni?? haaaaa.. hahah explain plis.. adakah nama kami sama?? adakah muka kami sama? adakah bapak kami sama?? hahahaha.. Silaaaaaaaa jelas kan.. hahaha .. ai konpiuss samapi sekarang okay ..

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..