Friday, October 28, 2011

Real Steel


Ahaaa...semua tahu kan cerita ni? Sapa tak tahu dia loooser . Hahahah ... Suke hati aku je kan kate orang loser. Okay, yang looser sebenar adalah aku, kerana aku baru tengok cerita ni weekend lepas. Haaa.. heheh .. Amacam cerita ni?? Mestilah gempaQQ .. Aku suka gila budak kecik yang bernama Max tu .. Fuuhh... Akak cair melihatnye tau dik.. =)



Nak tengok muka dia la time mengandung nanti. Hahah .. (berangan) .. Fuh ... Hemsem! 
Jom kita review scene yang menarik dalam filem ni ...


 

Best best best best !!!!! Tak puas okay tengok cerita ni. Siap aku goyang-goyang kepala bila diorang menari. Aku pon siap nak tumbuk-tumbuk bila diorang dok fight kat atas tu. Hahahah ... Excited okay. Jarang aku dapat  tengok movie yang boleh buat aku nak enjoy sekali dengan jalan ceritan nya tau. Ni la baru berbaloi keluarkan duit RM10 kan... Berbaloi-baloi... Thanks to Encik Sepet sama adik nya si model .. kerana membawa ai yang excited ni .. Heheh .. Adioss ..













0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..