Monday, October 17, 2011

Bila Sepatutnya Hantar Report?

Aku dah mula gelabah dah bila batch pertama dah abeh praktikal. Ini bermakna, bila habisnya batch pertama, dua minggu selepas  itu adalah waktu untuk mengahantar report! OOHHHHHH.... Aku dah gementar... =_=' .. Setahu aku , memang tempoh siapkan report berdasarkan tempoh dua minggu after batch pertama habis. Tak kira lah aku abeh awal ke lambat ke, yang betulnya kena ikot batch pertama. Haaa.. masak.! Tapi nasib baik lah report still in progress. Kalau tak, mahu panas cacing aku kan. Hurm! Kalau dua minggu lagi, maknanya diorang habis 11 Oktober then dua minggu after 11 Oktober adalah .....25 Oktober gitu.. Tinggal beberapa langkah lagi kan! GILALAH! ... Makin nak dekat , makin berdebar okay. Mana nak siapkan report, mana nak edit info, mana nak cari info, haaa..semua bercampur. Oh... TAKOTNYE.. hehe.. 


Now, tempat aku ade budak baru masuk. Budak UITM tak silap aku. Aduuhh.. pecah kepala layan budak ni, makin aku kata jangan di kacau, makin di kacau nya aku kan. Sebaik hang budak kecik tau.. Kalau tak, aku katuk kepala hang . Huh. Akak marah nii.. Haaa.. Akak okay.. Adooii pelik pulak bila ada orang yang sama praktikal panggil kakak. Kalau perempuan boleh diterima, tapi kalau lelaki, aduu.. sungguh tua rasa di hati. Hahaha .. 


Kalau dikira-kira, lagi dua minggu lebih saja aku di PICC ni. Haaaa... makin cepat pulak masa berlalu kan. Takpa la.. just go with the flow okay.. Siapkan report dulu, baru boleh fikir menda lain ... Chaiyokk Mimiey!!! You can do it !



0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..